PLD Strona informacyjna .

Pią, 25 Kwi 2003, 21:17:41 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Adam Szpakowski wrote:

> Sorki, ale teraz to już niesprawiedliwy (coby nie powiedzież że złośliwy)
> jesteś. Napisałem co ze swej strony oferuję i w jakim zakresie. Jeden z
> dokumentów był już kiedyś wystawiony i info o tym było na grupie. Drugi jest
> w fazie która także pozwala na jego wystawienie. Jutro mogę to zrobić na swej
> stronce. Więc jak rozumiem słowa są zamienione w czyn.

irc.pld.org.pl jest trzymane w cvs.
Zasoby cvs sa do odczytu dla każdego nic tylko zassać
PLD-doc/PLD_www_res/irc zrobić poprawki i wygenerować plik za pomocą "cvs
diff -u > poprawki.patch" i podesłać komukolwiek czy choćby nawet i tu
żeby ktoś to właczył. Po jednej, dwuch takich zaakceptowancyh zmianach
przez wojrusa (któremu też można podsyłać w takiej postaci wowolne
poprawki/zmiany) jako opiekuna zawartości on sam zacznie mnie ciągnać za
rękę żebym dał tej osobie RW jak zobaczy że osoba potrafi samodzilnie
pracowac w zakresie który nie wymaga z niczyjej strony filtrowania zmian.

Robiąć to w ten sposób czyli nie głowa a z głową nie trzeba stawiać żadnej
dodatkowej infrastruktóry, a obecną można w dowolny sposób ta samą metodą
zmieniać .. poprostu.
Robiąc to takze w ten sposób rególarnie i i to nawet małymi porcjami
relatywnei szybko można doprowadzić do rozkwitu tego typu materiały.

Kwestia także w tym żeby nie było dzisięć tego typu źródeł materiałów ale
miernych ale przynajmniej jedno ale tak dobre jak o jest tylko możliwe.

Kwestia tutaj jest także w tym że tego typu przemyślenia co do tego typu
materiałół sa wefektem jednak niepodejmowanai włąsncyh prób z robieniem
czegoś bo jak się zacznie jednak cos robic to bardzo szybko okaże się że
to wszystko jednak wygląda inaczej niż mogłoby się wydawać na początku/na
sucho bez podjęcia jednego choćby i najmniejszego kroku w kierunku
_zrobienia_ czegokolwiek :)

kloczek