PLD Strona informacyjna .

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Sob, 26 Kwi 2003, 10:36:06 CEST

Dnia 2003.04.25 20:43:19 +0000, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Fri, 25 Apr 2003, Grzegorz Saracki wrote:
> [..]
>
> Jeszcze ejdna osoba .. no to rozkręć to !!

> Możbnaby jeszcze naprawdę wiele rzecz zrobić. Zrobisz choć jedną z nich ?

Czepiasz się, tylko nie wiem czemu.

Wyraziłem swoją opinie o możliwości powstania strony i nie myślałem że
aby brać w tej dyskusji udział muszę udowodnić że stworzę coś co ty
zaakceptujesz.

--
+--------------------Grzegorz Saracki aka Sarak--------------------+
| sarak @ gisz.net.pl  sarak9 @ poczta.onet.pl  linux user #227919 |