PLD Strona informacyjna .

Sob, 26 Kwi 2003, 11:01:26 CEST

On Sat, 26 Apr 2003, Grzegorz Saracki wrote:

> Czepiasz się, tylko nie wiem czemu.
>
> Wyraziłem swoją opinie o możliwości powstania strony i nie myślałem że
> aby brać w tej dyskusji udział muszę udowodnić że stworzę coś co ty
> zaakceptujesz.

Wydaje Ci się czepiam bo odbierasz to jako atak na Ciebie, a nie próbę
uświadomienia jakie są realia i kto i w jakich warunkach jest możliwa
jwspółptraca wielu osób nad czymś co jest robione publicznie.
Najwyraźniej też jeszcze w tym wszystkim cos Ci się pomyliło że nawet w
podtekście gdzieś w tym wątku napisałem że jakiś teks dokumentacji wymaga
mojej akceptacji.

Poprostu napisałem tylko tyle ze podejście "zróbmy coś a ja sobie
popatrzę" jest a) bez sensu, b) w sumie tylko sprawia *pozory* propozycji
bo ktokolwiek do kogo miałaby być skierowan taka "propozycja" powie sobie
"czy dlatego mam się wysilać żeby ktoś inny mógł powiedzieć że robi coś
?". Zrób coś .. cokolwiek. *Najpierw* zainwestuj własny czas i pokaż że
wogóle *potrafisz* coś zrobić, a *tylko* to zachęci innych do tego żeby
wspołpracowali z Tobą. Jeżeli tego nie rozumiesz to masz najwidoczniej
jakieś dziwne pojęcie o sensie słowa współpraca.

kloczek