2.4_PLDMiniHowto ( By³o: Re: PLDStrona informacyjna)

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 15:14:02 CEST

Dnia Monday 28 of April 2003 14:55, Tomasz K³oczko napisa³:
> Ja tak siê przygl±dam i przygl±dam i tak mi co¶ sie wydaje ¿e tu jednak
> bardziej chodzi o TWA anie robienie dokumentacji :-)

Czy móg³by¶ wyja¶niæ skrót TWA?

> Albo mówi±c nieco inaczje .. je¿eli zbierze siê sporo ¶mieci w jedno
> miejsce to nagle z³oto z tego nie powstanie a co najwyu¿ej du¿a kupa
> ¶mieci :->

Czy móg³by¶ wymieniæ jaki¶ ¶mieci, które wed³ug Ciebie tam umie¶ci³em?

> Mówi±c jeszcze ianczej .. ¿eby to mia³o rêce i nogi to nie wystarczy
> powiazaæ to sznurkiem co trzeba zacz±æ _pracowaæ_ nad merytoryczna stron±
> zawartosci tych materia³ów, a ów aspekt merytoryczny nie jest wy³±cznie
> pochodn± ilo¶ci zebranych materia³ów.

Czy móg³by¶ konkretnie napisaæ co Twym zdaniem jest niew³a¶ciwe w podanych
materia³ach. Przeczytaj mo¿e dok³adnie cel tego dokumenciku.

> kloczek

ps. T± moj± pisaninê traktujê li tylko jako co¶ co siê komu¶ mo¿e przydaæ.
Je¶li nie bêdzie ni± zainteresowania i wiêcej osób os±dzi tak jak Ty ¿e to
nic nie warte pierdo³y to siê przecie tym zajmowaæ nie bêdê.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl