routing ipv6 / rc-scripts ?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 09:29:29 CEST

On Tue, Apr 29, 2003 at 08:57:52AM +0200, PLD w Repcio wrote:

> O ile mnie pamiec nie myli to przy IPv6 w poprpawnej konfiguracji nie
> powinno byc default a 2000::/3

Czyli ustawienia odpowiednio IPV6_GLOBALROUTEGW i IPV6_GLOBALROUTEDEV.
Ale to chyba nie o to chodzi - ze składni funkcji setup_ip_gw_ro() z
/etc/sysconfig/network-scripts/.functions wynika, że tych dwóch
zmiennych powinno się używać, jeśli dana maszyna służy jako router IPv6
dla innych (IPV6_FORWARDING musi być włączone).

A że to ma być końcówka, nie żadna maszyna 'po drodze', ów forwarding
mam wyłączony. Włączenie tego nic nie zmienia - ciągle otrzymuje
komunikat:
RTNETLINK answers: No route to host

Więc chyba ból jest gdzie indziej.
Informacja raczej nieistotna, ale używam pre-ac z jądrem 2.5. A
nóż-widelec coś się zmieniło po drodze?

W ostateczności odpowiednie poprawki wrzucę do /etc/rc.d/rc.local

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.