HTML z docb, a polskie znaczki

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 15:40:42 CEST

Witam

Ponieważ zgłoszono mi że stona wygenerowana z docb (
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html ) nie ma polskich znaczków
pod IE (domyślnie, jak zmieni się ręcznie kodowanie na iso to są) więc
zaczołem kombinować jak to zrobić.

Ponieważ różne kombinacje z dokumentacją nic nie dały (dalej nie dodaje
sekcji meta co bym nie robił) więc zaglądnołem do CVS PLD.
Wygenerowałem z dowolnego docb html i jest to samo co u mnie. Dlatego
moje pytanko jak jest generowany html z tych docb skoro na stronie PLD
jest poprawny i ma

na stronie wynikowej (tego właśnie mi brakuje).

Pliku które są chyba do tego używane ale nie wiem jak.
---------------------
#Makefile
include ../Makefile.config
include Makefile.config