Re[2]: 2.4_PLDMiniHowto (Było: Re: PLDStrona informacyjna)

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 20:00:20 CEST

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 28 kwietnia 2003 (15:53:01) można przeczytać:

TK> Towarzystwo Wzajemniej Adoracji.

TK> Te materiały nie są spójne wzgledem siebie spójne.

Kloczek tak sobie mysle, ze najpierw mowisz zacznijcie cos robic a ie
tylko gadac, a jak ktos cos zaczal (tak jak umie - nie czytalem wiec
nie wiem jak) to zaraz mu obuchem w czolo walisz ze do du** - a moze z
czasem cos sie z tego zrodzi (o ile juz nie jest), wazne ze cos sie
wogole w temacie dzieje, jesli [nie chcesz | nie podoba Ci sie | inne
przyczyny] to po prostu nie czytaj ;)

--
Pozdrowienia,
milley