2.4_PLDMiniHowto ( By³o: Re: PLDStrona informacyjna)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 15:53:01 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Adam Szpakowski wrote:

> Dnia Monday 28 of April 2003 14:55, Tomasz K³oczko napisa³:
>
> Czy móg³by¶ wyja¶niæ skrót TWA?

Towarzystwo Wzajemniej Adoracji.

> Czy móg³by¶ wymieniæ jaki¶ ¶mieci, które wed³ug Ciebie tam umie¶ci³em?

Te materia³y nie s± spójne wzgledem siebie spójne.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl