KDE 3.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 17:02:30 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:
> To co tam aktualnie jest ani nie nakłada się bezproblemowo na Ra ani nie
> działa poprawnie (prawie wszystko z KDE 3.1.1 stamtąd przy wychodzeniu
> sypie crashami na moim celeronie 400), niestety nie mam czasu na zabawe
> w testowanie.

Jeżeli miałbyś jeszcze ochotę raz spróbować z tym co ja mam:
source = KDE3-Pack      ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/

To jest _na_ _pewno_ dla RA...

> W sumie to dziś doszedłem do wniosku że PLD na desktop się po prostu nie
> nadaje ponieważ do dziś nie dorobiło się stabilnej wersji, która ładnie
> wygląda i da się w niej pracować tylko klikając myszką (dla mnie to
> niepotrzebne ale z mojego kompa korzystają także osoby, które bez myszki
> nie potrafią obsługiwać kompa) i ma OpenOffica (to jest najważniejsze,
> bo moja kobieta uruchamia tego kompa w zasadzie tylko po to).

Przesadzasz.
Ja używam PLD po połowie - na desktopie i na serwerze... Nigdy nie
narzekałem na działanie czy wygląd. Nawet moja ładniejsza połowa nie
narzekała, kiedy musiała na moim komputerze pracować. Wręcz przeciwnie -
jak jej został naprawiony to narzekała na windę, że taka dziwna jakaś ;)

> Po prostu PLD jest świetnym systemem na serwery :), a na moim desktopie
> pozostane chyba przy Gentoo - nigdzie jeszcze nie widziałem tak
> ślicznych czcionek (mogę podrzucić kilka screenów).

A może byś te czcionki dorobił do PLD? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...