Tylko pytanie....

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 18:11:46 CEST

Witam.

Dnia 03-04-28 08:30, Użytkownik Szymon 'Trasher' K napisał:

>  Takie glupie pytanko: przeładowywałeś lilo po zmienach w lilo.conf?
>  Tzn. pisałeś w wierszu poleceń# lilo[enter] :)))? Bo jezeli sie
>  labele nie zmienialy, to nic innego mi do glowy nie przychodzi.

Szczeze- nie. Ok- Labele czaje, ale w takim razie co ma za znaczenie
parametr w rc-boot "DONT_TOUCH_LOADER=no" rozumiem to jako nie ruszaj
loader na nie, czyli ruszaj loadera jak zmienisz cos w lilo.conf... zle
czaje?
Faktycznie zanim restartowalem z parametrem vga=0x315 odpalilem raz
lilo, ale mimo wszystko nic sie w jego konfiguracji nie zminialo,
poprosty skrowty wskazywaly na inne pliki... Wychodzi na to, ze po
updradzie jadra bez wzgledy na to, czy chce czy nie che zmieniac lilo,
musze go restartowac? Skoryguje moze kwestie- po upgradzie (poldek ;) )
mialem ustawione stare linki na nowe pliki- nic wiecej (jeden chyba newt
bledni i musielem poprawiac, ale lapy nie oddam).
Zaczynam jednak sklaniac sie do kwesti, ze pomoglo chyba poprawienie
jednego zlego linku i lilo[enter], a parametr vga to tylko zbieg
okolicznoesci.
Nadal nie wiem jednak jakie znaczenie ma rc-boot....

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.