Re[2]: 2.4_PLDMiniHowto (By³o: Re: PLDStrona informacyjna)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 20:37:19 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Dariusz Wlodarczyk wrote:
[..]
> Kloczek tak sobie mysle, ze najpierw mowisz zacznijcie cos robic a ie
> tylko gadac, a jak ktos cos zaczal (tak jak umie - nie czytalem wiec
> nie wiem jak) to zaraz mu obuchem w czolo walisz ze do du**

Ano .. w tym wypadku nie chodzi niemniej o to ¿eby komu¶ dokopaæ czy kogo¶
zdo³owaæ to poprostuskróciæ drogê do w³a¶ciwego rozwi±zania.
Amerkê ju¿ dawno odkryto i ko³o te¿ ju¿ dawno zosta³o wynalezione i lepiej
poprostu z tego skorzystaæ ¿e kto¶ siedzx±cy nad tym du¿o d³u¿ej ma jakei¶
przemy¶lenia. Lepiej w tych¿e przemy¶lniach szukaæ dziur czy czy
dopracowywaæ szczegó³y ¿eby pchn±æ ca³o¶æ dalej ni¿ by³o to mo¿liwe dot±d.

Umiejêtno¶æ korzystanai z czyi¶ f\do¶wiadczeñ jest do¶æ wa¿n± cech± które
zacheca do dalszej wpó³pracy .. poprostu. Za to cheæ do¶wiadczanie po mimo
tego wszystkeigo na w³asnej skórze jest poprostu juz g³upot±.

Ca³y dynks polega na tym ¿eby "bawiæ siê w robienie powa¿nych rzeczy" a
nie tylko bawiæ ..

> - a moze z czasem cos sie z tego zrodzi (o ile juz nie jest), wazne ze
> cos sie wogole w temacie dzieje, jesli [nie chcesz | nie podoba Ci sie

Nie ma szans .. nei na tak niskim poziomie szczegó³owo¶ci. Podej¶cie "a¿
przyszed³ taki co nie wiedzia³ i to zrobi³" ma prawo lepiej dzia³aæ w tych
miejscach w kóre jeszcze ma³o kto siê zapuszcza³, a akurat teren pocz±tków
kompletowania dokumentacji to do¶æ mocno zdeptany teren.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl