2.4_PLDMiniHowto ( Było: Re: PLDStrona informacyjna)

Pon, 28 Kwi 2003, 20:40:22 CEST

On Fri, 28 Nov 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Ja już kiedyś gdzieś tu pisałem, że kloczka marudzenie należy olać i robić
> swoje :)

Dobra czuje się olany ale przy następnej takiej okazji znowu nieommieszkam
pomarudzić. Marudzić będę także przy byle okazji przy której będę miał
okazję przypomnieć że tutaj miałem rację ;->

Jeszcze tylko .. "nie jest głupotą nie wiedzieć ale jest nie chcieć
wiedzieć".

kloczek