Kadu nie działające

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 28 Kwi 2003, 23:43:50 CEST

On Mon, 28 Apr 2003, Adam Gołębiowski wrote:
> DCC? Na routerze użyj modułu ip_masq_gg, dostępnego w pakiecie
> kernel-net-ip_masq_gg, i powinno działać.

Nie polecam tymczasowo. Z autorem koresponduje i jest problem z
namierzeniem babola, bo błąd się pojawia po długim okresie czasu...

Jeżeli ktoś ma ochotę spróbować świeżą wersję z poprawkami pewnymi (ale
nie wiadomo na ile pomogą) to proszę:
http://qbic.home.staszic.waw.pl/ip_masq_gg-1.0pre4.tar.bz2

Tylko proszę nie zapomnieć poinformować autora o testach i wynikach...
Jakub Piędel <qbic w staszic.waw.pl>
I może Cc: do mnie? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski