Kadu nie działające

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 08:38:46 CEST

On Mon, 28 Apr 2003 23:43:50 +0200 (CEST) Paweł Gołaszewski
<blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Nie polecam tymczasowo. Z autorem koresponduje i jest problem z
> namierzeniem babola, bo błąd się pojawia po długim okresie czasu...

U mnie spanikowany kernel miałem po około 3 dniach od uruchomienia
modułu, straciłem przez niego całkiem niezły uptime :)

> Jeżeli ktoś ma ochotę spróbować świeżą wersję z poprawkami pewnymi
> (ale nie wiadomo na ile pomogą) to proszę:
> http://qbic.home.staszic.waw.pl/ip_masq_gg-1.0pre4.tar.bz2

Popróbujemy, ale to potrwa :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis