KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 10:30:40 CEST

On Mon, 28 Apr 2003 16:39:45 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

> Sprobuj pobawic sie tematami, moze znajdziesz jakas kombinacje, ktora
> KDE przypadnie do gustu...

Już odstawiłem KDE z PLD :/

> Eeetam. WindowMaker jednak jest najlepszy. Tez mozna w nim klikac ;)

Nie o to mi chodziło. W PLD nie ma OpenOffice'a!!!

> A maja poldka? Nie? To dziekuje. ;>

Nie, ale mają za to emerge i epm'a (taka nakładka na to pierwsze ze
składnią rpm) :). No i mogę sobie zawsze skompilować wszystko z -Os lub
z -O2 :).

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl