Prośba - potrzebny skrypt.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 19:03:50 CEST

Wiatm.
Mam wielką prośbe.

Potrzebuje skrypt, który będzie w katalogu dopisywał do wszystkich
plików *.html jeden string.

Orginał:
-------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">
<HTML
 ><HEAD
 ><TITLE
-------------------------

Po pracy skryptu:
--------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">
<HTML
 ><HEAD
<TITLE
Jest on mi potrzeby do automatycznej generacji docb wraz z poprawnym
nagłówkiem tak by IE działało z polskimi krzaczkami bez problemu.

Jak by ktoś był chętny coś takiego napisać i mi podesłać to bardzo by
było to pomocne. Dodam tylko, że nie tylko mi.

P.S. Nie chciał bym do tego agarzować pythona lub C/C++, w których tylko
potrawił bym coś takiego zrobić.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937