KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 19:29:37 CEST

On Tue, 29 Apr 2003 13:33:36 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

> Gentoo masz na tej samej maszynie?

Nie, moja to cel433 128MB ramu i same SCSI. a tamta to cel400 64MB i też
samo SCSI, swapu 512.

> Tak mi cos wpadlo do glowy. Za szalonych czasow, kiedy uruchamialem
> KDE (2.costam) na P90/16MB RAM to tez mialem crash za crashem (i
> oprocz tego wolno dzialalo). Kiedy zwiekszylem RAM do 24MB, segfaulty
> ustaly jak reka odjal (no, costam sie jeszcze lubilo sypac, ale bylo
> tego zdecydowanie mniej). Sprawdz RAM. Zobacz takze czy procek aby
> sie nie poci, bo to takze moze powodowac SIG11.

Hmm to jest myśl bo już zacząłem tam Gentoo stawiać ale to potrwa ponad
tydzień na tym sprzęcie. Czy 64MB to za mało RAM'u na KDE??? Czy WM'owi
tyle starczy??

> Ale mamy LaTeXa ;P

A otworzy doc'a??

> A tak na powaznie, to chlopaki na pld-devel ciskali jakies obelgi w
> kierunku brygady OO za wypuszczenie nowego release, bo sie nameczyli
> nad starym. Wynika z tego, ze jednak cos tam w dobrym kierunku idzie.

Taa i z tego co obserwowałem w tym wątku to doszli do wniosku że na Ra
będzie ciężko bo coś koło db3-java im nie grało.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl