HTB w kernelu 2.2

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 22:34:17 CEST

On Tue, 29 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> A masz załadowany moduł sch_htb ? jezlei nie to:
>
> # modprobe sch_htb
> # echo sch_htb >> /etc/modules

Przeczytaj _dokładnie_ posta....

I powiem ci dlaczego tak jest...
ncftp /dists/ra/test/i686 > ls iproute*
iproute2-2.4.7.ss010803-10.i686.rpm

Do updates... w zasadzie dla spójności powinno być w security, razem z
kernelem....

Do przerzucenia jeszcze:
gg*
libgadu*
dclib* - to AFAIR do security nawet
dcgui* - razem z poprzednim ma tylko sens. Wogole poprzednie nie ma sensu
	bez dcgui...
cpuburn - w koncu....
ekg
gcvs - w koncu... aktualna jest nieuzywalna...
pcmm - warto,długo już leży, a fajny program.

Do czyszczenia tam jest duże rzeczy, kde 3.0.5a, wiele rzeczy...
Co tam robi xmms wogóle? Co mu brakuje?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...