KDE 3.1

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 10:50:41 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 12:13:16PM +0200, Adam Zaleski wrote:

> a licencja?? Pewnie nazywają się tak samo ale są własnoręcznie robione
> co? Raczej wątpie ze Microsoft się zgodził właczyc ich czcionki ot tak
> sobie..

Swego czasu Microsoft udostępnił swoje czcionki na zasadach 'freely
redistributable', pod warunkiem zachowania archiwum w nie zmienionej
formie. Po pewnym czasie owa firma wycofała się z udostępniania tych
czcionek i odpowiednie pliki zniknęły ze swoich miejsc, lecz jako, że
prawo nie działa wstecz, rozpowszechnianie tych czcionek jest
dopuszczalne. Na sourceforge znajdziesz odpowiedni projekt, na którego
stronach znajdziesz między innymi EULA oraz FAQ, które powinny rozwiać
Twoje wątpliwości - http://corefonts.sourceforge.net/ .

Aha, w specach PLD nie znalazłem nic takiego - zapewne z tego powodu, iż
rozpowszechnianie ich byłoby trochę kłopotliwe - w *.rpm musielibyśmy
dostarczyć odpowiednie pliki (w niezmienionej formie), które podczas
instalacji byłyby dopiero rozpakowywane i instalowane w systemie. A
nawet w tym przypadku nie wiem, czy byłoby to do końca legalne
(aczkolwiek wydaje mi się, że tak).

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.