KDE 3.1

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w pld.org.pl
Śro, 30 Kwi 2003, 11:03:10 CEST

On Wed, 30 Apr 2003 12:13:16 +0200
Adam Zaleski <netlest w netlest.net> wrote:

> a licencja?? Pewnie nazywają się tak samo ale są własnoręcznie robione
> co? Raczej wątpie ze Microsoft się zgodził właczyc ich czcionki ot tak
> sobie..

Ale one są zdaje się na licencji EULA. Poza tym ja mam tak:
grzegorz w grzegorz grzegorz $ epm -qi xfree
Name        : xfree
Version     : 4.3.0
Release     : 2                                   Slot: 0
Install date: Thu Apr 24 01:05:01 2003      Build Host:
i686-pc-linux-gnu Group       : x11-base
License: X11 MSttfEULA Size        : TBD
Packager    : seemant
Description :
Xfree86: famous and free X server

Jak widać pole License wcale nie kłamie. Jak w Ac będzie to wyglądać tak
jak w Gentoo (tzn. bardzo ładnie :)) to się na pewno przesiądę.
Próbowałem już wielu dystrybucji i jeszcze żadna nie miała tak ślicznych
czcionek (Knoppix ma prawie takie same ale i tak brzydsze bo czasami w
Konqerorze widać na dużych napisach kwadraciki na krawędziach)

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl