login incorect

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pią, 8 Sie 2003, 08:21:40 CEST

> /etc/group /etc
> zalogowac na zadne

> jest zmienione
> użytkownika i
> "login incorect".
> wyglšdajš dobrze a
>
> może coś w PAM-ach jeszcze popsułeś? :)
>
> --
> : Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl :

Wczoraj walczyłem z moim problemem i nic. Niestety nie
bardzo wiem o co chodzi z tymi PAM-ami a chętnie bym tego
też spróbował.
Jak to też nic nie da to już chyba tylko nowa instalacja. To
jest stacja robocza to dużo nie stracę, chciałbym tylko
zachować pocztę, którą wcześniej sciągałem. Czy w tym celu
wystarczy zachować katalog ~/evolution ? (tego używałem do
obsługi poczty) czy jeszcze coś innego gdzie siedzą maile?

--
Krystian T.