PLD-1.1

Marteen marteen w go2.pl
Pią, 8 Sie 2003, 12:16:45 CEST

> Narazie to wygląda tak, że chcę dla 1.1 zostawić tylko dyskietki oparte na
> 2.4 - wydaje mi się, że nie jest to zły pomysł. To co działa na 2.2,
> powinno działać i na 2.4. Niekoniecznie w drugą stronę ale to i tak lepsza
> sytuacja podmienić w gotowym systemie tylko kernel ewentualnie.

czy w przypadku przejscia na jadro 2.4.x pakiet ipchains bedzie
wspolpracowal z tym kernelem??
pytam dlatego ze mam kilka routerow gdzie z koniecznosci uzywam ipchains /ze
wzgledu na jadro 2.2.x w PLD/, a ze podlaczylem do crona aktualizowanie
systemu wiec obawiam sie czy czasem mi routery nie przestana dzialac po
zmiane kernela.

marcin