Mis 0.5-2

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pią, 8 Sie 2003, 13:15:33 CEST

Dnia pią 8. sierpień 2003 13:07, Michal Chruszcz napisał:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 08 of
>
> August 2003 12:54, Grzegorz Pietrzak typed:

> A widzisz gdzieś, jakiś update na stronie? Ten rpm jest tylko po to, żeby
> paru osobom pokazać co już zrobiłem. Swoją drogą jak Ty instalowałeś, ten
> pakiet, że nie miałeś python-pygtk? A nie zadziała Ci, dopóki nie będziesz
> miał zmodyfikowanej wersji poldka/nie wyjdzie nowy poldek. Chyba, że mnie w
> końcu olśni i zrobie komunikację z nim inaczej niż obecnie ;->

Chyba gorąco dziś?
1.Fajnie będzie wyglądał.
2.Nigdzie nie stoi napisane, że nie działa.
3.Jakoś się zainstalował.
4.Nie mam do nikogo pretensji, że nie działa.
5.Już nie będę używał.

Pozdrawiam i życzę dużo chłodnego picia dziś...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu