Mis 0.5-2

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 8 Sie 2003, 14:15:05 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 08 of
August 2003 13:15, Grzegorz Pietrzak typed:

> Chyba gorąco dziś?
E tam, żadnego upału nie ma ;-)

> 1.Fajnie będzie wyglądał.
W końcu to GTK+ 2 + prace mimooha (których narazie jest tylko część).

> 2.Nigdzie nie stoi napisane, że nie działa.
Zauważ, że na stronie jest mowa jedynie o Misiu 0.0.1, czyli mocno
niedorobionej wersji opartej na bibliotecie perl-gtk (która notabene jest
niekompilowalna na nest-test)

> 3.Jakoś się zainstalował.
Musiał ;-} Ten pakiet jak już wspominałem, zrobiłem głównie z powodu
sugestii yoshiego, gdy chciałem sobie zrobić przerwę od pythonowania. Z
resztą, chciałem też przetestować takie bajery jak np. Mis.desktop, czy
ikonki z mordką misia, autorstwa mimooha.

> 4.Nie mam do nikogo pretensji, że nie działa.
> 5.Już nie będę używał.
Wybacz, ale jakoś tak dziwnie to odebrałem, jakbyś właśnie je miał. Mea
culpa. Narazie nie ma większego sensu tego używać, ale w obecnym stadium
rozwoju już można spokojnie modyfikować plik poldek.conf. Dzisiaj jeszcze
trochę namieszam z configiem samego Misia, oraz obsługą langpacków i zrobię
nowego rpm-a. A wraz z rozwojem funkcjonalności Misia, testowanie i
wszelkie sugestie/pomysły są jak najbardziej mile widziane.

Jeśli chcesz bardziej go potestować już teraz, to wrzucę zmodyfikowanego
poldka do downloadu. Wtedy nie powinno być problemów z odpaleniem skubańca
;->

> Pozdrawiam i życzę dużo chłodnego picia dziś...
Dziękuję i wzajemnie.

Pozdrawiam,
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery