mozilla i java

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 12 Sie 2003, 11:07:07 CEST

Użytkownik Maciej Paszta napisał:

> [...]
Niekoniecznie. W moim nescie często się zdaża, że poldek rozpoznaje
(chyba) wersję pakietu wraz z release.
kde-arst-3.1 nie równa mu się kde-arts-3.1-1. W pakietach devel
zależność od paczki z binariami jest często dopisana ręcznie (i
prawidłowo - nagłówki dla tych samych wersji, tylko z dodanym np.
desktop, albo ikoną są takie samez) i tu się to wykłada.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870