jądra Mosixowe

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Śro, 13 Sie 2003, 00:41:59 CEST

Witam,

> Pakiety na maszynach (na obu takie same) brane z RA+mosix przygotowane
> przez misi3k.

[...]

> Błądzi mi też pytanko czy ktoś pod PLD robił kernel openMosixow-y? Z tego
> co widzę to powyższy kernel przygotowywany jest na wersji Mosixowej.

Nie wiem z czym te paczki sa. W kazdym razie:

[dooh w smeagol SPECS]$ ls *mosix*
kernel-mosix.spec     openmosixview.spec
openmosix-tools.spec  openmosixwebview.spec

No i w kernel-mosix.spec jak byk stoi:

Summary(pl):    Jądro Linuxa z obsługą klastra openMOSIX

oraz

#openMosix
Patch3000:
http://dl.sourceforge.net/sourceforge/openmosix/openMosix-2.4.21-1.bz2

Starszy kernel - ten z Mosixem dzialal bezproblemowo.
Tego z openMosixem jeszcze nie mialem kiedy potestowac.

pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-