Postfix - security, wpadka.

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Śro, 13 Sie 2003, 00:43:06 CEST

Tomasz Wittner naskrobał(a):
>Witam,
>
>Dzisiaj spotkała mnie przykra niespodzianka. Wszyscy userzy dostali maila z
>robakiem Worm.Mimail.A . Nagłówek wiadomości:
(...)

>Wygląda to nieciekawie.

Oczywiście że wygląda nieciekawie, ale gdzie widzisz problem?

>Czy mogę już instalować wszystko od nowa, czy wystarczy upgrade postfixa do
>1.1.13? Miał ktoś podobne przeboje?

Wydaje mi się, że wszystko w normie, skoro poczta dotarła do userów.
Powinieneś się zainteresować jakimś antywirusem.

pozdrawiam,
mick3y