Mountownie urządzeń usb-storage - jak to zautomatyzować ?

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 13 Sie 2003, 19:09:28 CEST

Dnia śro 13. sierpnia 2003 16:40, Mateusz Korniak napisał:
> Aby sobie coś nagrać na różne urządzenia po USB
> musze najpier z root'a wykonać
> modprobe usb-storage (2.4.20 - ostatni cieciwy)
> a potem ręcznie z danego usera:
> mount /mnt/usbfs [1]
>
> Marzy mi się automatyzacja:
> W momencie podłączenia urządzenia, albo próby wejścia do /mnt/usbfs
> moduł jest ładowany automatycznie, zasób jest montowany  i hulaj dusza ?
> Da się ? Jak najlepiej/najprościej ?
>
> [1] Mając w /etc/fstab:
> /dev/sda1       /mnt/usbfs      vfat    noauto,user     0 0
>
> TIA
Ja kiedyś pożyczyłem czytnik usb z flashem 256MB. Bez przekonania podłączyłem
do portu pod mdk9.0 i osłupiałem:
automatycznie:
1. został utworzony katalog /mnt/flash
2. dodany stosowny wpis w fstab
3. urządzenie zostało podmontowane.
nie wiem, co się stało: kudzu?, harddrake?

pzdr.
t.
ps. cały czas używam kde z venco :=)
--