framebuffer

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 18 Sie 2003, 21:17:23 CEST

On Mon, Aug 18, 2003 at 08:39:43PM +0200, soovack wrote:
> Witam,
>
> Mialem karte Matrox'a, zmienilem na GeForce'a 2 GTS. Dzieki modulowi

Wspolczuje serdecznie ;) Z autopsji jednak wiem, ze nie takie rzeczy
sie po pijaku robilo ;)
czy jestes juz po porownaniu jakosci obrazu czy jeszce przed? ;)))

> Prosze o pomoc, moze znacie ten problem od podszewki lub chociaz mozecie
> mnie nakierowac jak zmusic jajko i GeForce'a do wspolpracy nad fb.

2 mozliwosci:
- odzyskasz stara karte
- kupisz innego matroxa
:)

z innej beczki: zainteresuj sie SVGATextmode, nvidia+fb=ble

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]