Problem z modemem HSF Conexant

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 19 Sie 2003, 11:59:53 CEST

Użytkownik Marteen napisał:
> Dlatego jak musze korzystac z modemu to korzystam z leciwego 33600 na ISIE.
> Dziala lepiej jak niejeden winmodem:)
Heh. Ja przez 3 lata jechalem na leeeciiiwym polskim Comtelu 9600 :)
Bylem z niego naprawde zadowolony (do sciagania poczty i newsow byl
wystarczajacy). Potem sie przelamalem i kupilem sobie 56k Pentagrama
zewn. i jestem zadowolony nawet bardziej (jest szybciej). W pracy
niestety musialem sie szarpac z winmodemami i szlag mnie trafial.

Pozdrawiam
Beorn