listy pakietów dla instalatora

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 19 Sie 2003, 08:24:07 CEST

On Mon, Aug 18, 2003 at 07:09:33PM +0200, Boski Cinek wrote:
<ciach>
> BTW: przy okazji Desktopow-czy ktokolwiek planuje zbudowac paczki z
> OpenOfficePL?? Przeciez to jeden ze sztandarowych produktow srodowiska.
> Jezeli PLD chcialoby sie w przyszlosci stac dystrybucja na
> desktopy....ale to juz inny temat i chyba na inna grupe (pld-devel).
openoffice.spec, w ra się buduje ale nie działa
w nescie sie buduje i ponoc działa
w dc avernego i żółwia się buduje i działa

> Przy okazji-czy mozna jakos wyslac list na grupe pld-devel i poczytac
> odpowiedzi, dalej podyskutowac, nie zapisujac sie na liste? Jest kilka
> tematow ktore chcialbym omowic, ale nie interesuje mnie cala grupa

sie chyba nie da, zapisz sie, pozatym z pld-devel mozna czasem sie
dowiedziec czegos ciekawego

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"