Problem z modemem HSF Conexant

Grzegorz Wójcik gregor33 w poczta.onet.pl
Wto, 19 Sie 2003, 10:22:46 CEST

Witam !

Posiadam typowy winmodem na chipie Conexant (PCI:VEN_127A&DEV_2015),
ściągnąłem do niego sterownik ze strony www.linuxant.com
hsflinmodem-5.03.27lnxtbeta03042700-1.src.rpm
Początkowo na jądrze 2.2.22 nie chciał się do końca instalować.
Zgodnie z zaleceniami zrobiłem upgrade jądra na 2.4.20-7 co przebiegło bez
problemowo, pozatym że komputer nie wyłącza się komendą halt.
Na nowym jądrze sterownik skompilował i zainstalował się bez niczego ....
ale system już więcej nie chce wystartować, oto co wyrzuca:
-------------------------------
Cannot get serial info Inappropriate ioctl for device
Oops: 0000
CPU: 0
[tutaj następuje zawartość rejestrów, fragment stosu, etc.]

Czy komuś z Was udało się zainstalować z powodzeniem podobny modem ?
Jestem początkującym użytkownikiem linuxa, nie wiem może nie powinieniem był
zaczynać od PLD,
chciałbym powoli wziąść rozwód z WinXP, ale niestety brak działającego
modemu uniemożliwia mi to.
Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam
Grzegorz Wójcik