postfix+amavis+mksd = OK. Ale nie do końca.

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 20 Sie 2003, 03:42:54 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 19 of
August 2003 18:00, Grzegorz Malicki typed:

> 1. Jaka wersja mks_vira ? Jakie bazy ? Mówicie o Outlook czy Outlook
> Express bo różnica jest znaczna.
mks_vir 1.9.1, u mnie bazy są aktualizowane automatycznie, więc najnowsze,
czyli dzisiejsze, erm wczorajsze ;-) Oczywiście chodzi o OE.

> 2. Najlepszym miejscem na tego typu pytania jest http://forum.mks.com.pl
> w dziale poświęconym Linux i *BSD. Ale można też pocztą na adres
> mkslinux (at) nie lubimy spamu . mks . com . pl lub do mnie.
> Autorzy tego programu nie są tacy groźni ;-)

A Ty nie jesteś nim? Okej, jutro tam napiszę, teraz to ja śpię ;-}

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery