PILNE: Zwalone fonty w PLD-nest?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 22 Sie 2003, 15:03:17 CEST

On Fri, 22 Aug 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Zaktualizuj qt do 3.2.0 final oraz fontconfig do 2.2.90 rel 2 i wtedy daj znać
> o efektach.

Uff - teraz działa :)
Fontconfig było w wersji 2.2.90-1, a qt akurat tu się nie liczyło - jako że
operę mam 6.11 w wersji static. QT w ogóle nie mam zainstalowanego :)

A jak jest z tym wymaganiem /usr/share/fonts/misc przez XFree86-fonts-*?
Wydaje mi się że to chyba nieprawidłowe zachowanie, skoro musiałem
upgrade'ować z --nodeps...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki