soft raid

Pawel Bernadowski pbern w pbern.biz
Nie, 24 Sie 2003, 17:05:15 CEST

On Sun, 24 Aug 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie powinno być problemów. Mam coś takiego - jedyne to bootloader mi się
> chciał instalować na /dev/md :)

a moglbys w skrocie napisac jak zainstalowac na raidzie1 przy uzyciu
rescuecd (oczywiscie instalacje bez raida mam opanowana ;)) )?? tzn chodzi
mi
oto czy musze wygenerowac initrd z opcja with
raidstart bo rozumiem ze lilo ustawiam nastepujaco:

lilo.conf:
default=pld
timeout=50
boot=/dev/md
prompt
read-only
lba32
# Linux image
image=/boot/vmlinuz
        root=/dev/md1
        label=pld
        initrd=/boot/initrd

oraz czy jeszcze na cos uwazac by poprawnie to zainstalowac??

a i ostatnie,
jaki fs polecacie???
reiserfs - na proxy, a na reszte???
myslalem o xfs`ie ale ostatnio slyszalem o nim troche zlego..

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) pbern.biz