Pakiety dl DC

Pawel Bernadowski pbern w pbern.biz
Nie, 24 Sie 2003, 17:58:29 CEST

On Sun, 24 Aug 2003, Dariusz Wlodarczyk wrote:
> A czy przypadkiem pakiety te (DC) nie są wynikiem zbudowania
> PLD-owych speców ? Więc chyba jakiś związek z PLD mają i ja bym się
> cieszył, że w jakiś tam sposób jest testowane to co pewnie znajdzie
> się w kolejnym PLD.
Sa... owszem.. ale nie w ramach dystrybucji PLD ukazuja sie pakiety...

Nie chodzi o to by NIE testowac, a o to zeby nie wypisywac wszedzie o tym
ze jest jakies widmo PLD DC.

Osobiscie tez mam udostepnione okolo 2k pakietow zbudowanych z HEAD, ale
nie nazywam tego DC i nie rozpisuje sie na lewo i prawo.

Zrozum ze poczatkujacy user sobie z DC nie poradzi, bo nie wszytko tam
dziala (i to niejako z definicji) i przesiadzie sie na inna dystrybucje.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) pbern.biz