Squid (dziekuje, kur...)

Marteen marteen w go2.pl
Pon, 25 Sie 2003, 15:37:01 CEST

> Zrób na szybko poprawkę na HEAD, to się przepuści łącznie z patchami,
> które ostatnio zostały wrzucone. Wieczorkiem zrobię z tym porządek.
>
>Czyli to co siedzi w updates (squid-2.5.STABLE3-3) jest do poprawki?

Proponowalbym abyscie sprawdzili tez logrotate-3.6.5-4 !!! Na wszystkich
maszynach na ktorych go mam rozwala mi logi -  nie przesuwa wszystkich, te
ktore przesunie to sa nazwane w sposob nazwa.1 bez upakowania, a dodatkowo
nie ma wczesniejszych logow nazwa (tylko caly czas nazwa.1 z dnia
poprzedniego). Kiedys to dzialalo u mnie w 100% OK, a teraz po ostatnich
aktualizacjach cos padlo (na routerach mam dolaczony skrypt ktory uruchamia
poldka do aktualizacji co jakis czeas). Z checia bym zainstalowal poprzednia
wersje logrotate ale nie moge jej znalezc!!!

M.