[OT] Re: PLD i sprawa DC

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 25 Sie 2003, 21:33:20 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 08/25/2003 10:01 AM:
> Co do reszty się nie wypowiadam. Prawda jest taka, że Polacy lubią się
> kłócić o wszystko i o byle co. Taka mentalność...

Ee takie gadanie: taka nasza mentalnosc i juz wszystko w porzadku jest.
Tez taka nasza mentalnosc, ze kradniemy i jestesmy alkoholikami. I co z
tego? To chyba cos z tym trzeba robic, a nie mowic, z"tak juz jest.
jakos to bedzie"...chociaz to tez czesc naszej mentalnosci. Bledne kolo

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"