lstat, cgi i takie tam

Marteen marteen w go2.pl
Wto, 26 Sie 2003, 13:51:00 CEST

witam.

zainstalowalem sobie progtam lstat skonfigurowalem i na moim kompie to dziala. problem mam jednak z tym lstatem na routerze ktory stoi u kumpla. podczas wczytywania i wykonywania skryptu lstat.cgi wywala mi taki blad:

[Error : Błąd]

[500] Internal Server Error : Wewnętrzny błąd serwera

Wewnętrzny błąd serwera (np. zawieszenie programu CGI) lub błąd konfiguracji. Proszę skontaktować się z administratorem  (adres email) poinformować go o czasie pojawienia się błędu wraz z podaniem innych informacji, które mogły być przyczyną błędu

czy ktos moze mi powiedziec o co tu chodzi? co jest zle??

marcin