FAQ update request (było: Re: PLD i sprawa DC)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 15:21:08 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Boski Cinek wrote:
> [...]
> "sam zrob", "nie wtracaj sie" itd. W ten sposob nie zaskarbicie sobie
> zbyt duzego grona uzytkownikow. Chyba, ze chcecie robic dystrybucje
> "developerzy (tylko) developerom", ale jak tak to dajcie takie
> zastrzezenie na stronie i ja juz sobie pojde (trudno, przesiade sie na
> cos innego. Juz raz to zrobilem. Drugi raz bedzie prosciej). Teraz widze
> dlaczego polska dystrybucja powstala dosyc pozno i obawiam sie, ze przy
> takim nastawieniu to dlugo sie nie utrzyma. No chyba, ze ma byc
> "exclusive", ale w takim razie po co lista pld-users?

Nie rozumiesz.
Jeżeli chcesz być rozjemcą i/lub uczestnikiem flame-ów to musisz znać
realia. Na każdej liście dyskusyjnej, mailowej tak jest przecież. Stali
bywalcy list takiego nowicjusza po prostu zjedzą...

Broń boże nie chodzi o to, żeby się nie odzywać jeżeli się czegoś nie
zrobiło...
A, że TEAM jest mały - więc często dostaniesz odpowiedź: zrób sam. Sorry,
doba ma ograniczoną długosć.

> Patrze na to z pozycji usera i widze tylko tyle, ze nie ma PLD, a gdzie
> indziej jest, ale openoffice.spec przejrze:-D.

Hint: potrzebujesz mocną maszynę (rozsądne minimum to 1.5G procesor, 1G
RAM, 1.5G miejsca, szybki dysk) i duuuużo czasu. Mi na 1.3G Athlon
budowało się ~15h. I wywalało.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...