Odpowiedz na cinka.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 15:51:18 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Boski Cinek wrote:
> Hmmm...do niedawna myslalem, ze jestes jedna z rozsadniejszych osob w
> PLD (rzeczowo sie udzielasz na pld-users), ale kiedy czytam "przestan
> p....c w ten sposob", to sie zastanawiam, czy sie nie pomylilem.

Widzisz - pewne rzeczy można znosić tylko do pewnego momentu. djurban jest
dosyć nową osobą i wydaje takie radykalne osądy. Dodatkowo jeszcze
całkowicie bezpodstawne.
Powstrzymam się od dalszych komentarzy, które mi się cisną na palce...
niech tak zostanie.

> Moze sie troche wyluzujesz, odpoczniesz, wylaczysz komputer, pojdziesz
> sie przejsc? Powaznie mowie, nie zeby ci dogryzc.

Co robię z moim czasem to moja sprawa :PP

> A co do stabilnosci, to tak jak pisalem: chcialbym miec wine - nie
> chodzi,

wine wogóle nie bardzo ma ochotę w nowszych wersjach chodzić. Ta, która
jest w RA przynajmnie notatnik uruchomi.

> sprawne kde (ARTS, klopoty przy montowaniu CD-czasami nie chce "oddac"
> plyty)-nie jest.

Używam KDE na codzień i nie zauważyłem.
Ale to już do "kółka zainteresowań", wręcz na priv do djurbana.

> Odnosze wrazenie, ze Ra jest dobre na serwerek, ale na Desktop jeszcze
> nie koniecznie (chociaz sam uzywam).

Sam używasz, a nie jest dobre. To się zdecyduj. Powiedz czemu nie jest
dobre. Tylko nie mów, że "bo są nowsze wersje". Magia numerków to nie
wszystko...

> A jak chca miec stabilny sysstem bez niespodzianek, to niech instaluja
> tylko uaktualnienia zwiazane z bezpieczenstwem. Przeciez nikt nie zmusza
> do aktualizacji.

Tyle, że powstaje problem "rozjechania" środowiska. Nie da się
jednocześnie utrzymywać w RA na przykład update-y do starego i nowego
postgresa. To jest po prostu niewykonalne...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...