[Ra] Jak wysłać post uznany za wirus i umieszczony w /var/spool/amavis/virusmails ?

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 27 Sie 2003, 13:20:43 CEST

Mateusz Korniak wrote:
> On Wednesday 27 of August 2003 12:58, Andrzej Zawadzki wrote:
>
> OK. Wyraziłem się nieściśle:
> Chodzi mi o to że mam mail który został sklasyfikowany jako virus i wrzucony
> do /var/spool/amavis/virusmails.
>
> No np. dochodze do wniosku że
> 1) Jednak chce aby został przesłany / umieszczony w lokalnej skrzynce.
> 2) Jednak chce aby przeszedł maszyne detekcji wirusów jeszcze raz.

uuu tego to nie wiem... ale chyba nie bardzo widzę możliwość...
dlatego, że amavis nie ma (chyba) narzędzi do zarządzania jego "kolejką"
zawirusowanych maili... Wpadło to i jest - chyba, że jakiś skrypt sobie
napiszesz,
1. zatrzymaj amavisa (albo jakoś inaczej wyłącz sprawdzenie dla tej
wiadomości)
2 weź message.id - porównaj z /var/spool/amavis/virusmails/*
3 wrzuć jeszcze raz do MTA
4 włącz amavisa

Nie wiem... brutalne ale chyba jakoś tak... Amavis w tej kwestii jest za
ubogi... gdyby np. wiedział, że z localhost nie sprawdzać... albo MTA (w
postfiksie master.cf ) ominięcie amavisa.... Skrypt i tak potrzebny ;-)

--
Andrzej Zawadzki