Mplayer i dvd

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 28 Sie 2003, 11:14:55 CEST

on 28-08-2003 9:02 AM, grzes at grzespt w pf.pl wrote:
Przepraszam, ze kodowanie w plecy, ale to aplle.

> No tak w ogóle to moge cokolwiek oglaldac jako zwykly
> user, wiec to chyba nie jest to ?!?

> Uprawnieniach? Ale jakich?
> Nie kapuje...
Zle sie wyrazilem - oczywiscie mozna z nich korzystac, ale one uruchomione
przez zwyklego uzytkownika nie wszystko moga - moze suid?
Libdvcss potrzebuje (wersja z Ra robila mi takie same chocki klocki)
uprawnien root'a do odczytu klucza dvd (to te dziwaczne zabezpieczenia).
Moze sprobuj wykrecic libdvdread i libdvdcss bulderem - nestowe wersje
dzialaja mi bez problemow (inna rzecz, ze pod nestem).
Pozdrawiam
Wiesiek