Amavis z clamavem.

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 28 Sie 2003, 10:49:47 CEST

Dnia 28 sierpnia 2003 o godzinie 10:39:16 z adresu mateusz w ant.gliwice.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MK> Ja mam. I to zarówno para primary clamd i mkds jak i backup scanners - też mks
MK> i clamav, tyle że w wesjach skanujących bezdemonowo.

MK> Mam nadzieje za chwile w repo :)

A napewno działają Ci oba ok ? Bo u mnie wyglądało, że super ale albo
clam pisał o tym, że nie ma plików w .../parts, albo mks nie pokazywał
jakiego wirusa znalazł i komunikato o wirusie był lekko mówiąc
śmieszny ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Gramatycznie rzecz biorąc dziewczyna ma inną końcówkę niż chłopiec.