Amavis z clamavem.

Czw, 28 Sie 2003, 10:57:15 CEST

On Thursday 28 of August 2003 10:49, Dariusz Wlodarczyk wrote:
> Dnia 28 sierpnia 2003 o godzinie 10:39:16 z adresu mateusz w ant.gliwice.pl,
> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

> też mks MK> i clamav, tyle że w wesjach skanujących bezdemonowo.

> A napewno działają Ci oba ok ? Bo u mnie wyglądało, że super ale albo
> clam pisał o tym, że nie ma plików w .../parts, albo mks nie pokazywał
> jakiego wirusa znalazł i komunikato o wirusie był lekko mówiąc
> śmieszny ;)

A u mnie teoria już zgadza się z praktyką i komunikat jest jak najbardziej
sensowny.

sie 28 10:51:00 beauty amavis[2040]: Using internal av scanner code for
(primary) Clam Antivirus-clamd
sie 28 10:51:00 beauty amavis[2040]: Found primary av scanner MkS_Vir Daemon
for Linux at /usr/bin/mkschk
sie 28 10:51:00 beauty amavis[2040]: Found secondary av scanner Clam Antivirus
- clamscan at /usr/bin/clamscan
sie 28 10:51:00 beauty amavis[2040]: Found secondary av scanner MkS_Vir for
Linux (beta) at /usr/bin/mks32

A virus (Eicar-Test-Signature) was found.
Scanners detecting a virus: Clam Antivirus-clamd, MkS_Vir Daemon for Linux

--
Mateusz Korniak