Mplayer i dvd

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 28 Sie 2003, 12:33:34 CEST

on 28-08-2003 9:43 AM, grzes at grzespt w pf.pl wrote:

> Dnia czwartek 28 sierpien´ 2003 11:14, Wieslaw Kierbedz napisa?:
>
> libdvdread - zrobi? sieœ
> libdvdcss za to zakon´czy? tak:
> <output>
> /usr/bin/make  all-recursive
> make[1]: Wchodzeœ do katalogu
> `/home/users/grzes/rpm/BUILD/libdvdcss-1.2.8'
> Making all in src
> make[2]: Wchodzeœ do katalogu
> `/home/users/grzes/rpm/BUILD/libdvdcss-1.2.8/src'
> Makefile:260: *** brakujaœcy separator. Stop.
> </output>
>
> O co chodzi z tym separatorem?
Pewnie jak wiekszosc programow najpierw przechodzi przez autoconf/automake.
A te z Ra moga byc za stare, albo w configure.in juz jest blad i Makefile
ten blad powiela.
Sproboj wykrecic mplayera bez libdvcss - ma w swoich zrodlach wlasny
mpdvdkit.
Albo, jesli rpm nie jest ci koniecznie potrzebny - odinstaluj libdvcss i
przekompiluj po prostu zrodla.
WK