jądro 2.6 - mam problem

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Pią, 29 Sie 2003, 19:39:49 CEST

On Friday 29 of August 2003 19:01, Michał Straszak wrote:

> Nic co prawda nie wniosę, ale mam dokładnie to samo, więc jeśli ktoś wie
> o co tu chodzi, to przyłączam się do prośby mojego przedmówcy co do
> rozwiązania problemu.

Być może brakuje zapewne któregoś z..

CONFIG_VT=y
CONFIG_VT_CONSOLE=y
CONFIG_VGA_CONSOLE=y

ale ja miałem tylko czarny ekran bez resetu.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]