ja ś dro 2.6 - mam problem

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pi±, 29 Sie 2003, 20:33:06 CEST

on 29-08-2003 7:39 PM, Robert S´wieścki at jagger w riviera.pw.edu.pl wrote:

> Byc´ moz™e brakuje zapewne któregos´ z..
>
> CONFIG_VT=y
> CONFIG_VT_CONSOLE=y
> CONFIG_VGA_CONSOLE=y
>
> ale ja mia?em tylko czarny ekran bez resetu.
Nie - wtedy komputer startuje normalnie (ot bez konsoli), sytuacja trafila
sie i mi - nie mozna kompilowac serial jako modulu, bo galaz Grapghics (czy
cos takiego), w ktorej sa powyzsze opcje znika zupelnie z narzedzi
konfiguracji (menuconig, xcofig - config nie sprawdzalem)
sprawdze w domu co jest nastepne po "BIOS data check successful"
moze latwiej bedzie zgadnac co sie psuje.

to sie wymadrzylem - a wyglada, ze twoj nie probuje nawet initrd - nie
pasuje to jajo (tzn. ta paczka) zupelnie do twojego komputera :(