jaœdro 2.6 - mam problem

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Pią, 29 Sie 2003, 20:48:36 CEST

> Nie - wtedy komputer startuje normalnie (ot bez konsoli)

to właśnie jest ciekawe bo niezabardzo... dyski się nawet nie zakręciły, ale
być może był to problem także z czymś innym, serwer był ważny więc nawet nie
miałem czasu sprawdzać dokładniej co się dzieje (a o braku konsoli wyczytałem
niestety dopiero później), a przejście wtedy jeszcze na 2.5.cośtam było
spowodowane chęcią sprawdzenia ians pod nowym kernelem bo pod 2.4.20
strasznie się to sypało.

--
	Pozdrowienia, Robert!

When it comes to the time, are we partners in crime?
When it comes to the time, we'll be ready to die [IM]