ide-scsi i prawa dostępu

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Czw, 4 Gru 2003, 00:31:18 CET

On Wed, 3 Dec 2003, grzes wrote:

> Grupa do której należą te urządzenia to disk.
> <ls -l scd*>
> brw-rw----    1 root     disk      11,   0 1998-05-05  /dev/scd0
> brw-rw----    1 root     disk      11,   1 1998-05-05  /dev/scd1
> brw-rw----    1 root     disk      11,   2 1998-05-05  /dev/scd2
> brw-rw----    1 root     disk      11,   3 1998-05-05  /dev/scd3
> brw-rw----    1 root     disk      11,   4 1998-05-05  /dev/scd4
> brw-rw----    1 root     disk      11,   5 1998-05-05  /dev/scd5
> brw-rw----    1 root     disk      11,   6 1998-05-05  /dev/scd6
> [...]
Z tego co pamiętam to cdparanoia nie chciała mi czytać z ide-scsi jak nie
miałem ustawione g+rw dla /dev/sg0. Grupa to oczywiście disk.

pozdr.
Grzegorz Sulima

--
We are now no longer the Knights who say Ni (...) We are now the Knights
who say... "Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm!